Sunday, June 21, 2009

Duhai Pemimpin Muda,Ayuh Bangkitlah!!!

Terdetik di hati ini utk berkongsi dgn para pembaca semua tentang topik di atas yg cukup2 menarik..memang satu tajuk yg mencabar semua anak muda..

timbul satu persoalan,mengapa anak muda perlu bangkit?adakah selama ni mereka lemah,dangkal dan xberani menyahut cabaran??xkirala muslimin ataupun muslimat..

jawapan ana,tidak.tidak sama sekali!!bahkan anak mudalah yg mencorak sesuatu yg berlaku..merekalah tunjangnya..

sebenarnya,ini tajuk kuliah atau slot yg diberi kpd ana utk diceramahkan pada program sekolah shbt rapat ana di Machang hr jumaat ni..masa yg diberi bermula pukul 2.30ptg hingga pukul 4 selepas solat jumaat 26hb jun ni..

doakan saya dpt meneroka tajuk ni dgn baik nanti..kepada abg2 atau akak dr UIA khususnya yg membaca ruangan ni,boleh berkongsi idea atau anything kpd saya berkaitan tajuk ni..juga pembaca blog lain yg budiman sekalian..

sebab itulah,entri ni dipostkan awal bg mndapat sepatah selidah dr semua..
apapun,dengan girangnya saya menyatakan bahawa saya ingin mjd salah seorang anak muda yg bangkit nanti..secara umum,bangkit menjunjung sama ISLAM bersama para pejuang..saya ingin menurut langkah mereka2 yg telah syahid menemui Allah..

tunggu saya, semua..

1 comment: