Monday, June 8, 2009

Rehlah Ke PCB dan Satu Idea


Alhamdulillah,baru2 ni saya berpeluang bersiar2 di satu tempat menarik iaitu PCB(Pantai Cahaya Bulan)bukan dacing hehe..

pantai yg dulunya dikenali dgn nama pantai Cinta Berahi memang cukup indah pemandangannya..cukup memukau hati..sempat saya ambil beberapa keping gambar bersama shbt2 yg lain..

sambil kami duk makan kat gerai di tepi pantai,saya mengajukan satu idea kpd shbt2 semua..memandangkn sebelum ni kami baru selesai program,jd terlintas di fikiran saya utk melontar cdgn tersebut..

"apa kata kita semua tubuhkan satu konsultant yg menganjurkan program2 kat adik2 sekolah bg membentuk daya kepimpinan dan mentarbiyah mereka semua"??aju saya kpd shbt yg lain..

ini kerana saya melihat komitmen shbt2 saya semua dan post-mortem program yg mengatakn program kami cukup berjaya dgn izin Allah SWT yg mana kebanyakan para peserta menunjukkan perubahan yg sgt positif..

Alhamdulillah,idea ini disambut baik dan kini kami dlm perancangan untuk tindakan selanjutnya yg akan menyusul nanti..insyaAllah..buat pengetahuan pembaca blog ni sekalian,sasaran kami adalah di peringkat sek menengah dan sek rendah shj stkt ini..kami akan cuba menawarkan perkhidmatan Training Camp yg cukup berbeza dr yg lain..kami akan cuba..

paling penting,ini juga sbg sumbangan kerja dakwah kami kpd ISLAM dgn membentuk generasi muda yg betul2 cintakan ISLAM..

sebarang komen,cadangan,tambahan idea dr anda semua sgt2 dialu-alukan bg membantu kami semua..saya akhiri dgn ribuan terima kasih..

1 comment:

  1. assalamualaikum...

    memg ana rs kehidupan paling manis di kelantan...
    bahagia rsnye hr tu...
    huhuhu=)
    aik...bukan ke kta nk wt utk bdk sklh menengah sje ke..
    xpela...nnt kita pakat2 draf n bice balik...
    smoga allah permudahkan...

    ReplyDelete