Friday, January 8, 2010

Satu Lontaran Perjuangan..

Lambaian perjuangan kepada semua,

saya cuba membawa satu isu yang saya pening memikirkannya..saya gelarkan ia sebagai satu "lontaran" kerana mungkin ianya betul atau mungkin juga tidak.

Hingga saat ini, secara seriusnya saya dapat bergerak secara abnaul harakah diatas gelanggang perjuangan yang terbuka luas ini...

seriusnya juga, banyak persoalan yang berlegar-legar dalam kepala saya hingga saya keliru mmikirkannya..mungkin saya yang cetek ilmu, namun saya ingin mengerti jua apakah masalah itu, punca-puncanya dan jalan penyelesaian yang boleh diambil..

jujurnya, saya secara terbuka akan membelek lembaran lama kehidupan sebagai ahli gerakan untuk saya lontarkan butir bicara saya nanti..tidak lama lagi,akan saya postkan..

mungkin butir bicara ini sedikit hambar, namun ia ada bisa tersendiri..

No comments:

Post a Comment